ozlemaryad Zmrtkrts bu sorular benimde aklımı karıştırıyor devamlı 8 aya girerken sağ al dış çıktı şuan 9 aylık henüz başka diş yok ama ağzında hepsinin yeri belli herkes bir anda patlatır hepsini diyor 🫤
Zmrtkrts ozlemaryad umarım öyle olur alt damaklar ilk çıktığında nasıl zor oluyorsa üstte öyle oluyormuş sonra damak genişlediği için diğerlerini biraz daha rahat çıkarıyorlarmış yakınlarım bu şekilde diyo
Sese Tu_Na aynısı canım vallahi neymiş bu köpek dişleri bizde bonus olarak kafa sıcaklığıda var bütün tahliller temiz. Bir tanesini yeni patlattı ama bu seferde üst diş kabarmış. Kafayı yiycem az kaldı
Tu_Na Sese ay sabır çek valla huyu bile değişiyor bebeklerin ben dönüşümlü karpol dolven veriyorum iki gündür bizde de 38 gördük
annebalim_ Zmrtkrts 5ay 24 günlükken ıkı alt 6ay 10 günlükken ıkı üst 7 gırdıgı an ıkı altın yanları 7 ay 15 günde de ıkı üstün yanları suan 8 aylık 8 dışı var
Seher-onder35 Zmrtkrts 3 buçuk aylıkken diş etleri şişmeye başlamıştı 6. Ayına girdiginde iki tane alt dişimiz vardi 7 buçuk aylikken ustler cikmaya basladi üstler çıkarken aşırı huysuzluk geceleri aglayarak kalkma vs, 9 aylık şuan üst yan disleri ikisi birden geliyor
byzasoba Zmrtkrts benimki 4 aykik cikartmaya basladi ondeki disler ama suan arka dislrri cikartiyo bogazina vuruyo heralde gecem gunduzume karisti help yani 🙄
Eylulkaran Zmrtkrts merhaba 🌞 ilk önce üst yan dişler çıktı 10 aylıktı vampir gibi gezdik sonra alt 2 diş çıktı sonra ön 2 🥺 çığlık atarak uyanıyordu en çok uyku düzenini bozuyor bizde çıkarken 😓
buseafra77 Zmrtkrts bebeğim çok huysuzlaştı 7 aylık olduk dim gece ateşlendi dişindendir dedik ama diş diye bir şey yok görünmüyor salyası akıyor sürekli birşeyleri ısırmaya çalışıyor çıkacak mı çıkmayacak mı anlayamadık
ilknurbb20 buseafra77 bebekler diş çıkarma dönemlerinde bağışıklık sistemleri baskılandığı için enfeksiyona açık hale gelirlermiş ve çok çabuk hasta olurlarmış . Doktor öyle söyledi bize. Biz de 7 aylığız bir gece ateşlendi dişten dedik değilmiş daha çıkan olmadı
AnnaGloria Zmrtkrts 5 aylıkken alt diş patladı sonra hemen yanındaki 15 gün kadar bir ara olması lazım sonra 8 aylıkken üst iki diş patladı sonra ardı ardına geldi sıralama önemli değilmiş doktorumuz bize öyle söyledi suan 15 aylık 14 dişi var kaç tanemiz kaldı bende onu merak ediyorum
siinems Zmrtkrts 6.5 aylıkken alt iki dişi çıktı şuan ki kadar huysuz değildi şimdi üstleri gelicek diye düşünüyorum beyazlamış sertleşmiş aşırı kaşınıyo elini avcunu ısırıyo hep😥 şuanda 9 aylık ilk dişlerde bu kadar huysuz değildi aşırı zor hep ağlıyo emekleyerek geliyo peşimden ayrılmıyo kucağa alıyorum inmek istiyo inince ağlıyo😄 Biran önce ağrısız sızısız çıksın bebiklerin dişleri ya😅
thebacim Zmrtkrts 13,5 aylığız hiç dişimiz çıkmadı henüz alt iki bayagı kabarık duruyor damakta ama patlamadı daha. Dr a gitmem gerekir mi acaba bi kere gittim normal geç de çıkabilir dedi hocamız, tecrübeli olan momlar bi cevap verse🥹
babybabyt atlastusuf cok geçmis olsun ateşi düşmüyorsa ne yapiyorsunuz basima gelmedi cok şukur gelirse ne yapabilri
fatosbcr2 Zmrtkrts 5 aylıkken ilk 2 alt diş çıktı 6 buçuk aylıkken üst 2 diş çıktı 9 aylıkken alt-üst 4 köpek dişlerini çıkardı şuan 12 aylık kesici dişlerden üstekini çıkarıyor ve en zoru bunla azı dişiymiş
atlas39 8 ay 16 günlüğüz 3 aylıkken alt iki diş çıktı 7.aydan sonrada üstler patladı üstlerde de 5 tane var biraz huysuz ama çok sıkıntı yaşamadık çok şükür