Daha önceki tartışmalarda da denk geldiyseniz asla kıyaslamak için sormadığımı anlarsınız ve canı gönülden söylüyorum ki kıyaslamak için sormuyorum. Bebeğim başta persentilde 70-80 lerde giderken 5. Aydan sonra nerdeyse kilo alımı ve boy uzaması durdu. Şuan 1 yaşında ve persentilde 30-40 larda görünüyor. Nerde hata yaptım neden böyle oldu anlamadım. 4 kilo 50 cm doğdu dediğim gibi başlarda çok iyiydi gelişimi. Şuan 9500 kilo ve 76 cm. Doktor o kadar içimi sıktı ki kendimi kötü hissetmeme sebep oldu. 1 yaş da en az 10 kilo 80 cm bekliyoruz ki sizin bebeğinizin doğum kilosuna göre 10 kilo bile az kalırdı dedi. Sizin bebişleriniz 1 yaşında kaç cm ve kaç kiloydu ?