Baharttttt Merhabalar kızım 8 aylık dün 37.5e kadar ateşi yükseldi biraz iştahsızlığı vardı hemen doktora getirdim covid testi pozitif çıktı yatırdılar hastaneye kızım aynı zamanda doğuştan tek böbrekli çok korkuyorum Allah rızası için dua eder misiniz bize
minikveannesii Baharttttt rabbim acil şifalar versin inşallah tez zamanda saglgna kavuşur yavrunuz🙏benimde bebeğim 10 aylk dünden beri ateşli 38 buldu ateşi distendir diye düşünüyorum umarm oyledir
erseerse Baharttttt Allah şifalar versin. Benimki de 40 günlükken olmuştu. Kendiniz güzel beslenip özellikle çiğ sarımsak yiyebiliyorsanız yiyip emzirin.