Merhaba oğlumun sünneti bu cumaydı ama doktor ayağını kırdığı için ekimin ortasına kadar yokmuş oğlum şu an 4 ay 4 günlükken ama ekimde 5 aylık olacak acaba o zaman yapılsa acıyı daha çok hisseder mi ben bi an evvel yaptırmak istiyorum ama başka doktora da yaptırmak istemiyorum orası içime sinmişti ama daha fazla da bekletmesem mi diyorum kararsızım 5 aylıkken sünnet yaptıranlar zorluk çektiniz mi ?