Sendeki yine iyi birşey olmamış.. 😀ben lohusayken gece yıkanma dediler yıkandım sabah kahvaltıda duvarıma su ile kuran yazıları belirdi, malum şey işedi dediler… zaten dışardan sıçratılmış gibiydi damla damla akıyordu.. başımıza hersey gelebilir yani