12 Eylül’de adetime 2 gün kala beta değeri 4.88 çıktı dün kan verdim 37.24 çıktı doktoru aradım Cuma günü de kan ver değerin 150 olması lazım dedi cuma günü için sizce yükselir mi normal mi ilerliyor neden bu kadar düşük çıkmış olabilir evdeki testlerde pozitif çıktı yardımcı olur musunuz böyle olan var mıydı?