Baharbicen Kizlar merhaba 5.5 oglumun burnu akiyor surekli fizyolojik serumla temizleyip burun aspiratoruyle cekiyorum arada kanda geliyor kanama yok ama endiselendim yinede tahrismi ettim acaba cekerken
Ikrazumra19 Baharbicen olabilir sık sık serum fizyoljik uygulamakta damarlar ince oldugu icin zarar veriyor olabilir