Selam kızlar 4,5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım doğumdan 15 gün sonra başlayan bi ishalim oldu ve hala sürüyor günde 3-4 defa karnımdan baya sesler geliyor ve karın ağrısıyla wc ye uçuyorum doktora gittim iki seferde antibiyotik verip gönderiyorlar bi işede yaramadı malesef bıktım bu durumdan nerde nasıl geleceği belli olmuyor ağrı yapıyor neyden kaynaklı olabilir sezeryan doğum yapıp böyle bi durum yaşayanınız varmı diye sormak istedim 😕