Okulla ilgili bu kaçıncı post diyebilirsiniz kusura bakmayın başka akıl alacağım kimsem yok oğlum bu sabah kendini yerden yere attı okula gitmem diye dünde zaten çok ağlamıştı daha doğrusu 10 gündür ağlıyor hergün
Eşim de ben pes ediyorum çocuğa eziyet etmenin manası yok maddi olarak sıkışcaz ama evde dur çocuğuna bak dedi küçük daha dedi oğlum bunu duyunca bana düşman oldu zaten ben küçüğüm sen kötü annesin dedi babasına sarıldı hemen bende hayır yarın gideceksin okula dedim ama eşim kaydını sildircem diyor sizce ne yapmam lazım alayım mı okuldan 3 yaşında işe girmek için kreşe yazdırmıştım😔