peramomms ben önce emziriyorum eger gögüslerim çok kötü degilse sonra sağıyorum ama bazen aşırı şiş oluyolar duramıyorum çocugunda emmesine daha varsa önce sağıyorum biberonla veriyorum o kalkasıya gögüslerim dolmadıysa o süre zarfında sirkülasyon yorucu ama bebegim daha küçük gögüslerimi boşaltamıyo maalesef