sleepnessnami Kızlar bu halıyı kullananınız var mı salonuma almak istiyorum 6m2 fiyatı çok uygun ve yorumlar çok güzel ancak bana yıkandıktan sonrası lazım yani keçeleşme tüylenme tiftime gibi sorunlar oluşuyor mu bundan çekiniyorum açıkçası bir de başka bir satıcıda saçaklı olanı var o daha pahalı hatta çok pahalı buna göre bilemedim kullanıp yıkatanlar yorum yapabilir mi önerir misiniz?
mihraveannesii sleepnessnami yinede çok ucuz 6 metre karesini 4 buçuğa aldım 1 ay önce… Bu kadar fark olması imkânsız
mihraveannesii Ben kullanıyorum krem rengini nerdeyse 6 ay olacak yıkadık bi sorun olmadı ama bu kadar ucuz değil benim halım kaliteli olursa birşey olmaz bence tekrar düşünün derim
sleepnessnami mihraveannesii anlayamadım yorumlarda herkes bu kadar uygun fiyata bu kadar güzel olur mu demişler herkes memnun ama benim için önemli olan yıkandıktan sonraki hali.. belki internet olduğu için böyle uygundur biliyorsunuz ki daha uyguna satılabiliyor
mihraveannesii sleepnessnami herkesin kalite anlayışıda farklı oluyo maleseff idare eder gibi olsa oraya öyle yazıyorlar bi mont aldım herkes bayıldık muhteşem yazmış bi geldi hüsran.. Trendyol evet ucuz olabiliyor ama bu tarz ucuz olan ürünleri çok çabuk yıpranıyor… Bence almışken güzel bir yerden alın uzun ömürlü olsun Reydeko mağazasını önerebilirim kaliteli ve uygun… İstanbuldaysanız çok mağazası internet siteleri var yine oradan alabilirsiniz
sleepnessnami CaninannesiCemre evet zor olur hele de tuvalet eğitimi zamanı ama çok beğendim ne yapacağım bilmiyorum diğer halım çok pahalı bambu ipek onu yatak odasına sereceğim o yüzden salona da böyle açık renk bir şey istedim ferah olsun diye ama bilemiyorum leke tutan bir yapısı var mı acaba
sleepnessnami mihraveannesii aa tamam teşekkür ederim tabiki önceliğim kalite çöpe atacaksam o parayı fazlasını verip kalitelisini alayım bakayım o markaya
sleepnessnami mihraveannesii bu markayı öneriyorsunuz değil mi? Eğer öyleyse sipariş vereceğim yıkama sonrası hüsran yaşamak istemiyorum
mihraveannesii sleepnessnami ben alalı yaklaşık 5-6 ay oldu 1 kez yıkamaya verdim bi sorun olmadı eğer İstanbul yaşıyorsanız Pendik Maltepe Ümraniye Sultanbeyli Ataşehir Başakşehir gibi ilçelerde mağazaları var canlıda gidip görebilirsiniz çok hoş seçenekleri var
sleepnessnami mihraveannesii evet istanbuldayım ama oralar bana çok uzak başka bir model beğendim 11bin onu alıcam sanırım o daha hoşuma gitti