Kızımın 2 yaş aşısını 6 eylul de, oğlumun 6 ay aşısını 29 ağustosta yaptırdım. Aynı zamanda menenjit aşılarını da yaptıracaktım dr aynı gün yaptırabilirsin hiçbir sıkıntı olmaz dedi yinede ben aynı gun olsun istemedim bir iki hafta geçsin istedim ve dun aile hekimine gittim aile hekimi dr bu sefer 3 hafta gecmesi lazım yimdi olmaz dedi dr boyle boyle dedi diyorum garanti olsun risk olmasın dıyor. Tamam doğru diyor da neden farklı konusuyorlar. Aşıları aile hekiminde bırakmak zorunda kaldım haftaya yaptırcam. Şimdide aklıma geldi ya elektrikler giderse ne olacak