Şöyleki hanımlar bebeğim daha 21 günlük 🧿 emziriyorum bi süre sonra gaz çıkartıyoruz sonra biraz kusuyo şiddetli bir kusma degil ama sonra koyuyorum çocugu aranıyo resmen Agzıyla tekrar emziriyorum yine bitiminde kusuyo fazla emzirdigimi söylüyo etrafımdakiler ama aranıyo çocuk yani napim kusması beni tedirgin ediyo sizler nasıl yol izlediniz bu süreçte