Merhabalar benimde oğlum 20 aylıkken bezi istemedi ve pişik olmuştuk o gün çıkarttık hersey güzel ilerliyordu 1 ay boyunca büyük insanlar gibi söylüyordu çiş ve kaka aynı anda bıraktık hatta gece beni kaldırıyordu anne çiş diye
Hastalandı ateş vs antibiyotik derken gündüz söylememeye başladı ben götürürdüm yarım saate bir çiş için ama baktım bazen yapıyordu bazen yapmıyordu
Alerji şurubu da uyku yaptı geceleri
Geceleri de kaçırmalae başladı ama asla bez takmadım 2 ayımız oldu halen kaçırıyor halen gündüz gece ne yapacağımı bende bilemiyorum yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevınırım ne yapmam gerekiyor gerileme yaşadık bez mi takmam gerekıyor yoksa bi geçiş surecı mi bilmiyorum 2 haftadır günde 10 sefer kaçırıyor çişi yapıp devamını şişe veya Lazımlıga yapıyor
Kaka lazımlıkta zaten günde bi defa akşamları oda evde oluyoruz genel de
Yardımcı olabilirmisiniz lütfen