yyasolii Kızlar 1 yaşında kızım var bakıcıma 17 bin tl veriyorum sadece çoçuğumun yemeğini yapıyor bide benim ama öyle 3 öğün değil tabi onun dışında temizlik filan yok sizce normal mi yoksa fazla mı az diyor da haftasını bayramlar tatil