elmas12 Bebeğim 4 günlük pişik oldu. Bepanthol baby pişik kremi kullanıyorum ama bi etkisi olmuyor. Baska Öneriniz var mı
incismommy elmas12 sudocrem tavsiye ederim benim bebeğim 15 günlük ilk günden beri kullanıyorum pişik olmadan kullanmaya başlamak en iyisi
denizalismom elmas12 kuru tutun . Islak mendil kullanmayın pamuk kullanın. Zeytinyağı sürüp biraz açık bırakın .
Ardenaden Temizleme pamuguyla silin tamlon yaoarka.bastirarak degil pat pat seklinde altini acik tutu hamazing ya d troysd krem surun gecmezse alerjik olabilme ohtimalini goz onunde bulundurun
busraak Temizleme pamuğu kullanıyoruz, her alt değişiminde pişik olmadan zeytinyağı kullanıyoruz hem alt temizliği kolay oluyor hem pişik olmuyor. Annelerimiz sağolsunlar 🙏🏼