Mrblar sabah sabah psikolojim bozuldu kızım 1 yaşında az önce ensesinden biraz yukarda kafası yani hemen kulağının altı umarım tarif edebilmişimdir orayı kaşıyordu ben kaşıyım dedim elime nohut büyüklüğünde bişi geldi ama hareket ediyor dokundukça normal bişimi yani bütün bebeklerde mi var yoksa farklı bişimi ya yardımcı olun lütfen