edu Kızlar merhaba, okb hastasıyım ve artık hayatımı devam ettiremiyorum. Psikiyatrist Lustral isimli ilacı verdi, hem bu ilacı içip hemde emzirmeye devam edenler var mı?
Mnbj123 edu merhaba canım geçmiş olsun ben kullanıyorum 9 yıldır şuan emziriyorum hamilelşgimdede kullandım mecbur bendede kaygı bozukluğu ve panik vardı
Merve1994Baris edu bende kullandım bir süre sıkıntı olmuyor eğer içmezseniz daha kötü oluyor hayat kalitesini çok etkiliyor çünkü