aannnnee Kızlar merhaba 1 yaş tahlilleri tam 12. Ayda mı yapılıyor. Yani biraz önce veya biraz sonra yapılamaz mi?
-Kuzika- aannnnee yaptırılır. Ben 14 aylıkken yaptırdım 1 yaş kışa denk geliyordu hastaneler çok kalabalık ve hastalık doluydu götürmek istemedim. Bir sorun olmadı doktorada 1 yaşında gelemedik genel kontrol ve kan tahlili için geldim dedim tamam dedi