Melisa_ Herkese günaydın.. 8 gündür adet görüyorum hiç böle bisey başıma gelmedi bide 15 gun önce erken geldi normalde 5 6 gün sürerdi arada bi et parçası gibi siyah geliyor daha önce başına gelen varsa cevaplarsanız sevinirim ya..
Umayy1 Benimde normalde 7 8 gün sürerdi şu an 9.gündeyim silik silik geliyor akıntım beyaza dönmüyor siz doktora vs gittiniz mi
balgokcem Ya benimde normalde 6 gün felan sürerdi bu ay sadece 2 gün sürdü Uzun veya kısa neyden dolayı oluyormuş öğrenebildinizmi acaba
Umayy1 Malesef böyle bişe yeni başıma geldi doktora gitmedim henüz normalde bu kadar uzamazdı kanama vs değil lekelenme gibi bi durum yaşıyorum şu an pembemsi kahvemsi