kurkmantoluhanimabla benim kızım şuan 6 ay 12 günlük. İnan eksiği var fazlası yok. Birebir aynı durumdayız. Ben ailelerden uzakta yaşıyorum. Bu şehirde kimsemiz yok. Eşim de 24 saat nöbetçi sürekli. evde bir tek beni görüyor çocuk. 4 bucuk aylıkken kayinvelideme gittik. Bir dakika susmadı cocuk. Alıyor kucaklıyor seviyor gezdiriyor kucağında yok. Ağlıyor. Ben kucağıma alıyorum onlara bakıyor yine ağlıyor. Dışarı çıkınca milletin gözünün içine bakıyor beni almasınlar beni sevmesinler diye. Kahvaltıya gittik eşim ben bebeğimiz. Garson kız buna yanaştı bir iki güzel siz söyledi anında dudak büzüldü. Kahvaltımız bitip de masadan kalkana kadar kızı izledi hep. Allah korusun ya kucağına alırsa diye 😂 arkadaşıma gittik oturmaya. Kız bir sürü hazirlik yapmis. İnan, cayimdan 1 yudum içmedim. Bak abartmıyorum. O derece ağladı. Evden içeriye adımımı attım ağlamaya başladı. Eşim dedi ki, bu böyle olmayacak arabada dolaşıp uyutup gelelim. Öyle yaptık. Bıraktık çayı pastayı arabayla dolaşıp uyuttuk. Kucağımda ağzı ayrılmış uyurken tekrar arkadaşıma geçtik. Saniyesinde uyandı etrafa baktı bizim ev değil yine çığlık kıyamet. Kalktık eve gittik. Çocuk göbeğini hoplatarak kahkaha atıyor…
Dün de komşum geldi bı kahve icecektik yine aynı sey. Kadın da apar topar kahvesi boğazına dizildi içti kalktı gitti. Halbuki yan komşum. Sürekli görüyor yani kadını. Bilerek kadın da buna pas vermiyor ki aglamasin diye hiç gözüne bile bakmadı. Her gün bebek arabasiyla geziyoruz. Parka gidiyoruz. Salıncağa biniyoruz karşılıklı anneyle binilenden. Giriş katta oturuyorum balkonda yaşıyoruz resmen. 10-15 tane çocuk var sürekli onları görüyor filan. Ama yok asla alışamıyor. Bak evde kedimiz var. Ölüp bitiyor onun için. Kedimiz de aşırı korkuyor bebeğimden. Hiç yanaşmıyor. Bende bebeğe üzülüyorum sevemiyor diye. Sokakta başka kedi görüyorum miyav miyav diyerek gelip sokuluyor sevdirecek kendini belli. Bu sefer de benim kız ağlıyor korkuyor. Bir çocuk kediyi bile mi yabancılar yahu. Gerçekten inanılmaz zorlanıyorum. Sanki herkes kendisine bakiyor herkes can atıyor sanki onu kucaklamak için 😂 milletin gözlerinin içine içine bakıyor takip ediyor kafasıyla. Aman ha bana bakmasın beni almasın diye. 🥴😂