Merhaba kızlar dün kan sulandırıcı ignemi yaparken bacagımı sanırım kastım ayak parmaklarımın ucunda oturmusum annem ignemi vurduugunda ÖLDÜMMM resmen agladm annrm dedi ki ben sıkmadan ilacı cekti bacagın dedi bacagım yumruk kadar sisti öyle söyleym aklıma takıldı ama etsini yinede göstermiş midir kan sulandırıcı etkisiz kalmamıstır degilmi birde kasa mı denk geldi acaba kendi cekti bacagm ilacı