Herkese selam bebegim 4 ay 15 gunluk sadece mama ile besleniyor. 4.aydan itibaren olan kasik mama aldim ve bebegim biberonla sut icmeyi birakmak uzere . Kasik mamayi gunde bir kere vermeme ragmen boyle oldu . Tavsiyeniz nedir biberonla mama icmeye nasil donebilirim. Tecrubeli anneler yardimci olur musunuz ? Yada kasik mamaya devammi edeyim ??