tinimini_mom Kızlar aşı sonrası ateşimiz çıktı. Brun koltk altı 35.8- dirct nex kulaktan 36.5 alından 37.5 gösterdim kafayı yicem artk hangisine bakcağımı şaşırdım
supermomi tinimini_mom canım calpol ver bebeğin kilosuna göre dr söylemiştir yarım ölçek mi diye son çare bebeğin kafasından anlarsın zaten yanıp yanmadığını korkma koltukaltı maalesef zor evde tek yöntem alından ölçmek💙
Oglum00 tinimini_mom bende aynı sorunu yaşamıştım ve bizzat doktora sordum bunu neye göre anlamam gerektiğini. O da bana en doğru sonucu koltuk altının verdiğini söyledi. Eğer farklı sonuç çıkıyorsa alnını ve boğazını ölç ortalamasını al. Şakaklarını ve boğazını ölç yine ortalamasını al dedi
tinimini_mom supermomi üç çeşitte ölçtüm üçüde farklı çıktı anlamadımki elimle ateşi oldugunu anlıyorm ilacu verdm ama Allah korusun dereceside çok önemli
keremikko En gerçekçi yöntem kulak içi ölçümüdür doktorlrın tavsiyesi de bu yönde Osman Gönülalan ı takip edebilirsiniz mutlaka videolarını yada instagramını tüm sorulara cevap
gamzeci Hastanede hep kulak içinden ölçüm yapıyorlar biz alindan ölçüp 38 bcuk çıktı hastanede aynı anda kulaktan 39 bcuk çıkmış tı
tinimini_mom Anladım kızlar gerçekten gece endişeyle kafam durmuştu. 36-37-37,5 derken hepsi bambaşka çıkınca telaşlandım makinelere güvenemedim artk
merveturegun Eczacı bir dostum bana kafa ateşi bebekte yanıltır, koltuk altından ölç demişti. Bende hep öyle takip ediyorum