Hanabii Başlardaki düzen nasıl ise genel olarak öyle gidiyor. Yani 5. ay gibi oturmaya başlıyor düzen. Bizde öyle oldu şahsen ben o zamanlar çok üstüne düştüm uyku penceresi denen şeyi araştırdım ona göre uyutmaya çalıştım hep 3-4 aylık olduktan sonra yani. Uyku aralığı neymiş ne kadar uyanık kalması lazımmış uyguladım genel olarak hep evdeydim çıkmadım. Uyumak istemiyordu ağlıyordu ama uykusu vardı mesela dirensede uyutuyordum, o zamanlar için söylüyorum bunu. Dikkat ettim yani genel olarak ondan sonra 5-6-7-8. ay derken işte 11. aya kadar geldik. O zamanlardan beride yatacağı kalkacağı saat belli. Bebeklerimiz aynı hemen hemen. Mesela şuan normalde 2 uyku yapması lazım en fazla toplam 2-2,5 saat oda. Uyku aralığıda 3,5-4 saat arası