Kızlar merhaba bebeğim üç günlük . Bebek memeleri emiyor dolaba koymak için sağ göğsü sağdım acıdı ve bıraktım sanırım memenin tümünü sağdım. 2saat sonra uyandığımda acıyordu taş gibiydi. Bebek emince yumuşadı ama sürekli böyle mi olacak mastit olur muyum diye korktum. Diğer göğsü sadece bebeğe emdirdim aynı sorun onda yok . Ne yapmam lazım bilenler yardımcı olabilir mi ?