Ben de kullanıyorum nedense çok fazla çekmiyor görümcem de var yukarıda ki yorumlar gibi çok fazlasıyla çekiyor benimkinde o kadar güç yok çekiyor ama a 101 den almıştık gri renkte görümcemin ki kırmızı renkte eşimin akrabasının evinde gri var benimkiyle aynı sanırım onun ki de güzel çekiyor gri renkte benimkinin emiş gücü mü az yoksa o model değil mi bilmiyorum