Zubeydeeren kesinlikle o bebek aç 😔 benimkide aynıydı, memeyi emerken ağlamasının sebebi sütün yetmemesi, bebeğin buna sinir olarak tepki göstermesi. Benim bebeğim ilk başlarda böyleydi doktora kalsa hep emdir emdir!! Tmm emdir de süt yetmiyor, çocuk aç!! Bi gece hiç uyumadı hep ağladı. Ben sürekli emzirmeye çalışıp pışpışlıyordum.Eşim sabaha karşı nöbetçi eczanede buldu da mama verdik, bebek resmen içtikten sonra 4saat deliksiz uyudu. Nasıl da vicdan azabı çektim, hiç unutamam heralde 😞 lütfen aç bırakma bebeğini 🙏 sağlıkla büyüsünler 🙏