Bebeğim 3 ay 6 günlük. Benim yanımda değilse asla uyumuyor. Bensiz uyumadığı, uyusa bile uyku denmeyecek kadar kısa sürdüğü için hep bebeğimle beraber yatıyordum. Beraber yattığımızda da 2 saatte bir uyanıyordu. Ama ben artık böyle uyumaktan yıldım. Ayrıca maalesef ki eşim işten çok geç saatte geldiği için bebeğimizi çok çok geç yatırıyoruz. Gece yarısı oluyor yani. Sanırım bunu da değiştirmem lazım ☹️ Kendi beşiğinde yatmaya alıştırmaya çalışıyorum son 3 gündür. Aslında yine 2 saatte bir kalkıyor ama 2 gün önce saat başı oldu bu. Öncelikle, bebeğime benimle yatmadan da uyumayı öğretmek istiyorum. Daha sonra da uyku süresini arttırmak. Nasıl yapabilirim, hangi yöntemler var lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız?🙏🏻 Rüya öğünü yapmayı denedim bir kere ama uykusunda hiç emmesini sağlayamadım😮💨