Kızlar ben doğumdan sonra 40 kontrolünde spiral taktım normalde hapla korunuyordum hergün almak sıkıcıydı bunu tercih ettim sorum şu ilişki esnasında çok ağrım oluyor iç kısımda ilk zamanlar normal mi yoksa tuhaf bir durum mu var doktoruma ulaşamadım burda aynı durumu yaşayan var mi ?