ozg666_ Bebeğim 6 aylık ev serin vücut ısısı 37.4 felan şu an üstünde tek zibi var bacak ve kolları normal göğsü sırtı ve başı sıcak gündüzden beri böyle hiç böyle olmazdı ateslenecek gibi nedeni ne olabilir lütfen fikir
mysozclk ozg666_ 8 aylık bızımde bası sıcaklıyor arada doktor diş dedı kulaktan 36 bucuk hep koltuk altı da 36. 2 3 de oluyor 37 bucuk gecerse koltuk altı ates demıstı bana kulakta 38 ı
ozg666_ Hurremsultan1 yok iki tane var farklı farklı ikisinde aynı gösteriyor şu an koltuk altını ölçtüm 37.4 hala kol bacak soğuk başını ölçtüm 36. Buçuk ama birdan başı çok sıcak oluyor dokununca sonra birden soğuk dönüşümlü tedirginim
ozg666_ Ucansupurge bugün doktor daha 1 aya anca çıkarır disini demişti hastada da değil nedenini çözemiyorum
aysegul4523 Sıvısız kaldığında da vücut ısısı yükselebilirmiş. Kontrol edin sürekli yüksek ihtimal dişdir :( gecmıs olsun
Deletedmom_1111 ozg666_ doktorunuz 1 ay demiş olabilir ama belirti vermiştir Kızım 3 aylıkken başlamıştı diş belirliteleri Ve 37.5 diş ateşi olarak sayılır
ozg666_ Deletedmom_1111 kafası şu an 36.7 koyduk altı 36.8 ama birden 37 kere geçiyor uyudu uyurken normale dönüyor
Deletedmom_1111 ozg666_ dediğim gibi 37.37 bucugu normal sayar doktor Eğer yanında başka şikayet yoksa dikkat edin yeter Diştir büyük ihtimalle