Obsesifkompulsifbozukluluk
Yok artık lütfen!! Tedavi olun gerçekten hem kendiniz için hem çocuğunuz için
Babamın arkadaşının oğlu vardı karısı bildiğin çocuğu fanusta büyüttü toprağa bike bastırmıyordu çocuğu. Çocuk normal bir grip oluyor bahsettiğim seneler 2003 falan o zamanlar böyle aptal saptal hastalıklarda yok çocuk ta 4 yaşlarında annesinin bu pimpirikliği yüzünden bir grip oldu diye çocuk yoğunbakımlık oluyor o dönem o derece vücudu tanımıyor mikrobu çocuğun doktor durumu anlayıp kadını bir güzel haşlıyor be diyorki bırak çocuğun mikroplarla tanışsın.. bırakın çocuğu mikroplarla tanışsın lütfen… insanlardan sakının minimum miktarda öptürmeyin tükürük teması olmasın ama sevdirin. Bırak çocuk evde bir yerleri yalasın (tabiri caiz) elleri batsın bırak parkta bahçede bi çamur toz toprak olsun. Kızım 8 aylık yerlerde yuvarlanıyor geçen kaldırmış halıyı baktım altını yalıyor 😂😂 oh dedim şifa olsun çektim aldım çocuğu 😂😂 annemlerin bahçeye götürdüm hep yazın toprağın suyun içine. Bağışıklık bunlar çocuk bilmezse vücud en ufak bir şeyde nasıl savaşıcak??? Okul döneminde napıcaksınız??? Hasta olmaktan okula gidemez çocuk