kızlar bebeğim 12 aylık hala geceleri meme için kalkıyor beraber uyuyoruz kesmek istiyorum artık kendi yatağımda uyumak istiyorum😂 ama şöyle bir sıkıntı var uyandığında asla suyla sakinleşmiyor meme istiyor napabilirim ağladıkça uykusu daha çok açılıyor nasıl kesicem varmı önerilerniz