Enlsr Kızlarr smear testi verdim bir ay önce sanırım hala çıkmadı e nabızda gözükür mü yoksa mesaj mı gelir kaç güne yada aya çıkar bilginiz var mı 💁🏻♀️💁🏻♀️
kubra00k Enlsr enabızdan görünmez canım. Benim pozitif çıkmıştı. Gidip parça aldırmıştım. Parça temiz çıktı. Eğer pozitif çıkarsanda korkma yani. Enfeksiyon nedeniyle bazen pozitif çıkıyor
defnegynk Enlsr bir ay çok uzun bi süre sanırım devlet hastanesinde verdiniz. Özelde en fazla 3 günde çıkıyor hatta gününde bilgi verdikleri de oluyor.
kubra00k Enlsr hemde nasıl acıdı😀 hatta parçayı aldı heryer kan oldu ya. Tedarikli git ped getir aldırırsan
_YanakReisinAnnesii Enlsr mesaj gelecek diyorlar ama o mesaj sanırım asla gelmiyor. Ne annem ne de ben mesaj almadık yani 😂15 günden sonra kendimiz gidip sıra veren hanfendiye söyledik durumu çıkmış deyip doktora sıra verdi öylelikle sonucu göstermiştik.
Bademll_eda_ Deletedmom_1111 ben baktım ama sadece alan doktorun ismi ve tarihi yazıyor sonucun çıkıp çıkmadığına dair bir sey yok , nasıl bulabilirim ben 25 temmuzda vermişim daha ne mesaj geldi ne başka bişi 😄
Deletedmom_1111 Bademll_eda_ Google üzerinden hastanenin adını yazıp tahlil sonuçları yazın belki öyle çıkar