zeyyzeyy6 Merhaba, bebeğim 3.ayına girdi, rota virüsü aşısı yaptıracağız. Sanırım ağız yolu ile yapılıyormuş, nasıl oluyor? Aşı sonrası bir yan etkisi oluyor mu? (Huysuzluk, ateş vb.)
cansutekgul zeyyzeyy6 merhaba bizde ateş olmadı sadece biraz halsiz gibi oldu gün boyu sabah uyandığında da eski haline geri dönmüştü 🙏🏻
Deletedmom_215 zeyyzeyy6 ishal oluyor genelde ama kabizlikta olan bebekler duydum. Benim bebeğim çok rahat atlattı. Sıkıntı yaşamadık. 2 ve 4 aylarda yaptırdım. Ama 3-5 aylikkende yapılabiliyor.
milkyy Rota aşısı daha masum kalıyor menangokok aşısı yanında inanın sorun olmuyor gayet rahat atlatır
stupendouss Ağızdan damla şeklinde verdi doktor iki doz şeklinde oldu. Kusarsa diye panik yapmıştım ama doktor bir damla bile gitse yetiyor dedi huzursuzluk ateş vs yapmadı hatta benim kızım su mu zannetti bilmiyorum içti hepsini hiç çıkarmadı da
nurcuk1 zeyyzeyy6 bizde de bi yan etkisi olmadı rotarix oldu eş değer bi marka daha var ama etken madde aynı olduğu için sadece ishal yapabilir onun dışında bi yan etkisi olmaz Allah’ın izniyle
Serenk zeyyzeyy6 bizde de herhangi bir yan etki olmadı ateş olursa duş aldırırsın bi de ben asılardan sonra tek badi yatırıyorum
yirmiyedimayisdersin zeyyzeyy6 az kusan bi bebek, biraz çok kustu doktor normal dedi biraz da mızmızdı iki gün sürmedi 15 gün oldu galiba aşı olalı
Kuzey_Melis_Momm zeyyzeyy6 Evet ağız yoluyla damla şeklinde yapılıyor yan etki bebeğin bünyesine göre değişiyor oğluma ilk dozunu yaptırdığımda huysuzluğu oldu gün içinde yanlış hatırlamıyorsam birazda eteş yapmıştı ama 2. Dozda sanki hiç aşı olmamış gibiydi
yasminspars zeyyzeyy6 biz 2.ayda yaptırdık 2. Ay aşılarıyla beraber çok az huzursuzluk ve biraz ateş yaptı ama çok büyük bir yan etki görmedim ama ben ikinci ay aşılarıyla yaptırdığım için bilemiyorum hangisi yaptı ama kesinlikle yaptırın ☺️☺️
cennetkusum16 Aşıların hepsini aynı gün vurdurmayin ara koyun 2 şer gün ateş olmuyor bizde 2 buçuk hafta ishal oldu sadece onun içinde çinko probiyotik vermişti öyle geçmişti
hndathn zeyyzeyy6 hiçbir yan etki yaşamadım 2 çocuğumda da. Sadece ikisininde doktorları aşıdan sonraki ilk ya da birkaç kakası ishal şeklinde olabilir diye uyarmıştı ilk 1 2 kaka yoğun ishal şeklinde oldu sonra düzeldi. Emzirdikten yarım saat kadar sonra yaptı doktorları aşıyı sonra bı yarım saat daha emzirme fazla sarsma istifra etmemesi açısından demişlerdi o kadar.