16 aylık daha yeni yürüyor hala emeklemesi var tabi tam anlamıyla yürümüş değil canı isterse aklınıza gelebilecek herşeye aglarmi insan ağlıyor ve bı kız kardeşi var 1 aylık yani eşim akşam vardiyasina gitti eşimi bile cileden çıkardı gece saati bide ağlıyor bide sanki etini kopariyolar öyle bı ağlama ne istiyor bilmiyoruz uykusu var direniyor babasının elinden tutup evi gezmek istiyor arada ekran izlemek istiyor inada biniyor babasının kapıya götürüp aç gezdie diyor yani bizim anladığımız zaptedemiyoruz çok yoruluyorum hala basım ağrıyor daha yeni uyudu oyun istiyor oynuyoruz sıkılıyor evi geziyor şuan parka cikaramiyoruz havalar esmeye başladı bünyesi zayıf hemen kapiyor ve 1 aylık bebeyle aşırı zor etkinlik yapmaya çalışıyorum alıp dağıtıyor bu huy değişimi ben hamileyken başladı acaba diyorum bu hareketler bütün ilgi ona dönsün diyemi eşim küçük kızı sevemiyor onun yanındayken hani belki kiskaniyordur anlamiyoruzdur diye dikkat ediyoruz bizi en çok yoran su uyku durumu ne güzel saat 10 da uyurdu parmağını emiyor ve yastığını bacak arasına alıp uykuya dalardi şuan dönüyor dönüyor bı o yana bı bu yana arada ağlıyor sonra geri uykuya dönüyor Allah aşkına böyle olanlar durumu nasıl idare ediyorsunuz daha hala yemek yiyemedim eşimde ise aç gitti bı biri ağlıyor bı diğeri 2. Bebe spriz geldi şimdi deli gibi en sağlam korunma yollarına bakıyorum önlem almadan ilişki yok valla siyircam kafayı bide nazar olmuştur okuyayım dedim okudum baya ferahladi diye. Of bilmiyorum atak falan mı bu ne böyle mahvolfuk biz ya dünyaya hayata tövbe ettik yemek yemek lüks oldu yeminle yaa yardım edin