esraalic Ben götürdüm devlet Hastanesiydi kadın hiçbir yerine bakmadı zaten ekmek kuyruğu gibi alıyordu sıradan gelen hemen geri çıkıyordu hiçbir şey yapmadı fitil yazdı ultrason yaptır Dedi Yani bence de bir bakması lazımdı bilmiyorum ben bu devletteki doktorları anlamıyorum hep öyle değildir ama ben ilk defa gittim çocuk doktoruna devlette böyle de yapılmaması lazım yani insanları resmen özele yönlendiriyorlar