Dün 4ay aşısı olduk. Dün sabah öksürük ve hapşırmamız da başladı. Ama ateşi yoktu. Hemşire ateş olsa sşı yspmicaktı heralde. Sordu. Yok deyince sşıyı ysptı. Öksürüktn dolayı zaten huzursuzdu. Akşam da ateşi 37.4lere çıktı. Gece dr hep öyleydi. Yaşayan varmı nsptınız