Gittiğim pediatri doktoru 15.ayda kesmem gerektiğini söylemişti bir türlü cesaretimi toplayamamıştım bende 16.ayda kesmeye karar verdim sadece memede uyuyan 16 ay boyunca meme dışında hiç bir türlü uyumayan bir bebekti uyku eğitimi alarak gece emmesini kestim hem uyku eğitimi verip hem beslenmeyi kesmiş oldum birden kesme yöntemi denedim çünkü bebeğim azaltarak kesme yöntemine uymadı ilk bir hafta çok ağladı ikinci hafta hala aglamaları vardı tamamen düzene oturması 1 ay sürüyor uyku eğitimi aldığım kadın bile çok protesto ediyor alışamıyor çok geç kalmışsınız demişti ne kadar çok uzatırsanız o kadar zor oluyor büyüdükçe geciktirmemenizi tavsiye ederim