Kızlar kızım 6 aylık yaklaşık 1 haftadır tadımlara başladık, onun dışında sadece mama içiyor. Kaka düzeni normalde 2-3 günde birdi ek gıdaya başladığımızdan beri her gün kaka yapıyor kıvamı ve rengi değişti, hemde karım gurultusu başladı.3 ayına kadar gaz sancısı yaşadık sonra sancılar bitti ama gurultular devam etmişti 5 ayına kadar bu gurultuları yaşamıştık tam geçti derken ek gıda ile tekrar başladı. Bir de şöyle bir durum var, mama olarak sma kullanıyorum 6 ayına geçtiğimiz için 2 numara mamaya geçtim ve ek gıda başlangıcıyla aynı döneme denk geldi. Bir de önceden kusması falan olmazdı şimdi az da olsa kusuyor beslenmeden sonra. Yani ek gıda mı etkiledi yoksa bu mama değişikliği mi etkiledi anlamadım. Böyle birşey yaşayan annelerimiz var mı acaba