Cipsdelisianne Öğlen fasulye hasladım düdüklüde Ama eşim aksama baska yemek istediği için onu yapmadım düdüklüde duruyor buzdolabına mo koymam lazım dısarda bozulur mu yarın pişirecem
Benoyleuygungordum__ Cipsdelisianne Havalar hala sıcak o yuzden bozulabılır dolapta durması daha iyi olur