mother-of-money Merhaba hanımlar, bu ürünlerin hepsini satmak istiyorum kullanılmadığı için. Almak istediğiniz bişey olursa yardımcı olurum ☺️
neanladinyurdagull mother-of-money birşey sorabilir miyim yanlış anlamaz iseniz.Paraya ihtiyacınız olduğu için mi satıyorsunuz.Yoksa değerlendirilsin çôpe gideceğine 3-5 birşey gelsin diye mi
neanladinyurdagull yirmiyedimayisdersin varda satmak istiyorsa eğer üzüldüm şahsen çünkü son 3-4 resim dışında kimse 5 kuruş veripde bir kiyafeti almaz.Eğer değerlensin diye satmak istiyorsa o ayrı tabi
mother-of-money Linamom1 yanlış anlayacak bişey yok :) çoğu pull&bear , LCW, koton ve daha pahalı marka ürün , ışıktan dolayı öyle görünüyor olabilir. Yeniden çekip yükleyeceğim. Ve hepsi yeni yani