Themamacita benim kızım tam anlamıyla 3 buçuk yaşında zıpladı …Aynı sizin anlattığınız gibi ayaklarını yerden kaldırmaya çalışırdı yapamazdı…Panik yapmayın eminim ilerleyen zamanlarda yapacaktır ,ama teşvik edin sık sık..Biz tromboline çok götürdük oyun alanlarında önce ellerimden tutarak zıplattım kendi zıplayamıyordu çünkü ,yapamadığı zamanda özgüven eksikliği oluyor ve daha da içine kapanıyordu hep teşvik ettik ,tırmanma duvarlarına ,zıplamalara çalıştırdıkça kendine güveni geldi ,baktı ki yapabiliyor sürekli yaptı ….Siz de evde koltuk üzerinde ,dışarda oyun alanlarında bol bol teşvik edin 🌸