Bebeğim 1 haftadır uykuya dalamiyor normalde emerek ya da sallanarak uyurdu artık çok zorlanıyoruz yatakta sürekli dönme halinde, yeni yöntemler bulayım diye emzirirken kendim uyuya kalmış gibi yapiyorum fakat bir kez uyudu ise yarın başka yöntemle uyutmak gerekiyor, bugün misal emzirme sallama kucakta sallama dik bir şekilde denedim, dalamadi artık göğsüm acıdı sırtımı döndüm uyur belki diye ağlıyor yemek de yemiyor belki doymuyordur diye de kıyamıyorum emzirmektem kacinmiyorum birde şu sıra ishal mide bulantısı var Dr gittik zincfort yazdı salgın var dedi kan aldı kan da temiz çıktı hasta olduğundan beri yemez oldu ve bol sıvı alması gefek dedi bebeğim zaten bir türlü su içme alışkanlığı da kazanmadigndan geriye emzirmek kalıyor… 3 kez uyandı geri salla emzir uğraş geri daldı sabaha dek 3 kez en az uyanmamiz da var, ne yapmak gerek bilmiyorum atak haftası mi var ne var :/