Merhaba arkadaşlar, 37 aylık kızımın doğduğundan beri uykuları sıkıntılıydı. 7 aylıkken tek uykuya geçti 15 aylık olduğundan beri de o tek uykuyu da saatlerce uğraşarak yaptırıyordum. 6 aydır gündüz uykusunu bir uyuyor bir uyumuyordu, uyursa da gece 1de anca zorla uyutabiliyordum. 2-3 aydır tamamen bıraktı gündüz uykusunu.
Benim sorunum şu;
Kızım 6-7 arası uyanıyor. Gündüz zaten ne yapsam uyutamıyorum, en azından akşam erken uyur diyorum 8 gibi yatağa götürüyorum kitaplar masallar fln ama yok. Zaten yatağa zorla gidiyor, yatakta kitap masal bitince uyumayacağım diye ağlıyor, ben uyumayı sevmiyorum hiç uyumayalım diye ağlıyor. Güzel güzel konuşuyorum anlatıyorum dinlenmek, sağlıklı olmak için uyumalıyız vs. Ama yok kabul etmiyor. Hergün ağlaya ağlaya uyuyor. Gözlerinin altı mosmor. Sinirlerim bozuluyor. Ne yapmalıyım? ( Gün içinde yoruluyor, ki yorulmasa bile 6 da uyanan çocuk 8-9 da uyuyamaz mı ya?)