Yanlış anlamayın canım benimkiler küçük ondan merak ediyorum büyük olunca daha güzel olmuyor mu ne bilim bir de karın yoksa sadece göğüs çoo güzel duruyor bence benim annemin 6 çocuğu var ama maşallah hala taş gibi ve büyükler çoo hoşuma gidiyor yani siz neden beğenmiyorsunuz merak ediyorum yanlış anlamayın