0263 Arkadaşlar bana pişik yapmayan birçok marka kullanıp da en iyisi bu diyeceğiniz bez markası verebilir misiniz? Sleepy kullandım ama pişik hemen yapıyor sanki veya benim bebeğim mi çok hassas
handeozdmr 0263 sleepy hangisini kullandınız doğumundan beri bio natural kullanıyorum bir sorun yaşamadım
Cilekbiskuvi 0263 Paranız varsa prima biraz daha uygun olsun derseniz molfix pure soft bence. Bir de bez çok değişken ya sleepy den ck memnun olan tanidiklarm var ama benm bebeğimde sızma yaptı.
asell13 0263 molfix pure soft kullandım 3 bumara geçince normaline geçtim ıslakmendilleride aynı şekilde çok iyi
handeozdmr 0263 bio natural dokusu bile çok yumuşak ve farklı ıslak mendillerini de tavsiye ederim sleepy serisinde sadece bio natural güzel
sariniz13 Cilekbiskuvi prima kullandım pişik yaptı molfix kullanıyorum şuan primadan kalan pişikleri hala var ve nasıl geçicek bilmiyorum hem prima kötü koku veriyordu niye bilmiyorum
arenn23 0263 ben molfix sleepy kullandım ikisi de pişik yaptı sonra primaya geçtim ama tabi ona para yetişmiyor bu sefer goon kullanmaya başladım prima gibi aynı ve asla pişik yapmadı ve molfixde sleepyde çişli olunca tuhaf kokuyor ama goon da öyle bir sorun yaşamadım
banu3535 0263 molfix kullanıyorum ben 9. Aydan beri çok memnunum hiç pişik problemimiz olmadi prima da güzeldi ama oğlum büyüdükçe sızdırmaya basladi
Eymencvk 0263 goona geçicem slepy taşırıyor ve kakayı emmiyor gçen goon kullandm cocuk kaka yapmış bezini bi açtım bulaşmamıs hiçbiyeribe kakayı oldugu gibi emmiş cok şaşırdın ve sıkmıyor asla güzel bi bez
sezer2022 0263 slepyy çok küçük 😑 ben prima ile başladım malum pahalı.. sonra molfix ve ebebeğinkini kullandım hem sızdı hem pişik yaptı. Sonra çok şükür a101in soffio da karar kıldık, kalitesi primaya yakın ve 1,5 yıldır kullanıyorum