İyi geceler kızlar ölüyorum resmen bugün grip oldum hic halim yok 1 ay öncede böyle oldum serum falan yedim ilaclarımı ictim düzeldim tekrardan oldu anlamıyorum ufacık birseyde kapıyorum şifayı işin kötüsü 2 yasında oglum var tam yaramazlık dönemleri oluyoo biliyorsunuz okadar zorlanıyorum ki suan bir yandan ev temizligi diger yandan yemek cocuk hastalıgım derken hic halim kalmıyoo😔