Gamze1515 2 yaştan sonra önerdi bizim doktorumuz. Oda az miktarda günde bir bardagı gecmeyecek sekilde. Ya bunları hep anne olduktan sonra ogrendim:) hic bilmezdim süt kansızlık yaparmış iştah kapatırmış falan. Her annenin sütü bebegine ozelmis ya inek sütünü de kendi yavrusu icmeliymis bizler değil😀 oyle bi yazı okumuştum