4.aya giriş yaptık. Atak mıdır nedir bilmiyorum memeye mamaya saldıran o bebek gitti ikisini de zor bela içen bi bebek geldi😥 anca mayışırsa meme tutuyo ağladığında eskiden memeye tuttuğumda sakinleşirken şimdi daha da sinirleniyo reddediyo. Beslemek için sakin bir anını kolluyorum hep. Bu arada 3.ayda salyası akmaya başladı baya salya oluyo elini kolunu emiyo diş hazırlığı mı yapiyo nedir anlamadım. Diş için şimdiden önlem olarak neler yapmalıyım nasıl kolay hafif atlatirim bu dönemi tecrübelerinize muhtacım sevgili anneler🤗